fredag 26 augusti 2016

bra speglar

Det finns en sak som jag inte syr och det är jeans, inte än iaf.

Just nu fokuserar jag också mest på att sy till mig själv och hela tiden förbättra några modeller istället för att hela tiden sy nya. Så till barnen blir det lite shopping då och då, den här gången just jeans.


Det härliga med att shoppa för mig är de stora speglar med bra ljus man hittar i gallerior. Provrum är sällan så bra att fota i men utanför toaletterna kan man ha riktig tur med speglarna. Annars är slutet av korridoren där provrummen ligger ett bra tips, mycket bättre än det trånga lilla båset med konstigt ljus iaf.


Åkte direkt från jobbet i den här outfiten för nån vecka sen. Testade hur jag trivdes i långkofta utanpå jeans och det går ju riktigt bra. Helvitt vet jag däremot inte om jag trivs i men å andra sidan var det nog första gången jag hade vitt linne och vita jeans.

Jag älskar att gå i butiker och åker inte bara dit för att hitta bra speglar men när det kommer till kritan är jag ändå mest nöjd med det jag syr själv och det är en väldigt härlig känsla. Även om min hobby aldrig tar sig längre än till min egen garderob så känner jag att jag har lyckats och fortsätter att utvecklas utan att någon piskar på mig eller ger mig betalt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar