måndag 28 mars 2016

mer i bloggen

Jag skriver ju som ni märker om varje plagg jag sytt till mig.
Är du nyfiken på att gå tillbaka och läsa om ett specifikt plagg men inte vill scrolla hela bloggen eller försöka gissa vilket plagg det handlade om utifrån rubriken i Bloggarkivet i högerspalten?

Ibland vill jag göra det och därför gjorde jag en slags interaktiv garderob här, under just fliken som heter 'min garderob'.



Där lägger jag in en bild på varje plagg i den ordning de syddes och med en länk till inlägget om det plagget. Senast sydda plagg hamnar överst i listan.



 



 




Jag tycker om att samla och sortera så även 'mina inköpsställen' har fått en egen sida med beskrivning och bild för varje butik. Det händer faktiskt att jag glömmer vissa ställen jag handlat mycket på tidigare, snöar gärna in på en specifik butik eller typ av tyger. Bra påminnelse då för mig att jag har flera ställen jag kan vända mig till.




Kanske är svårt att tänka sig att jag verkligen skriver den här bloggen för min skull men jag är inne och läser mina egna inlägg varje dag i stort sett, kanske ganska narcissistiskt men jag bearbetar det jag gjort på så sätt, vilar tankarna när jag drömmer mig tillbaka och får inspiration att sy mer.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar