fredag 27 september 2013

mössor

helst plötsligt insåg jag att det började bli svalt på mornarna, vi har varit tappra och 
cyklat hela augusti och i stort sett hela september också 
men när till och med jag började frysa om öronen var det hög tid för mössor!





 jag hade inga ideér alls och trodde, nog med rätta, att det jag skulle välja till barnen troligtvis skulle bli fel
så de fick välja och vraka i hela tyglagret som jag då insåg inte var så stort
och jag fick lov att klippa i fintygerna jag haft liggande kvar på hyllan, men bra blev det!


kunde heller inte låta blir en liten leopardmönstrad mössa när jag hittade snutten med det tyget, visste precis vart den skulle flytta in!




insidan valde de så klart också

Alla mössor går att beställa men tyglagret är lite tunt efter sommaren så först till kvarn, max 3 av varje finns!
(pris 180 sek styck + porto)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar