onsdag 25 september 2013

en del sen senast

sommaren gick i rasande fart och jag kan helt ärligt säga att det blev total sytorka i typ två månader...från mitten av juli till mitten av september har jag varken velat, orkat eller hunnit sy
...så är det bara ibland

samlar minnena från sommaren som smultron på tråd (barnen har plockat)


ni ska så klart få se mer från bröllopen och lite bilder finns det, framför allt kanske, på det jag sydde men det får bli senare.



annat nytt är väl hösten som tog mig lite på sängen i går morse, trodde jag var förberedd och ute i god tid med nya snygga mössor till barnen redan för två veckor sen men  insåg bryskt att de redan kommit bort!
en trend inför vintersäsongen eller bara otur?

så här såg de ut iaf...
de två bakre är till mina pojkar, leoparden blev en höstpresent att skicka till Tumba

tur för den som troligtvis har tagit med sig dem hem för fina var de, 
men underligt eftersom de är ordentligt märkta...

det randiga tyget är från Ohlssons, ödlorna vågar jag inte svara på....


så det blev istället nya mössor medans barnen åt frukost i går!




nytt är också ayladesign på instagram, tillkom också igår!


där blir det fler och mer dagliga glimtar av vad och hur jag syr eller tänker innan och efter...ska också klura på hur jag ska ha det med facebook, blogg osv. det börjar bli mycket nu men jag vill ju fortfarande bara sy lite lagom för att det är roligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar