söndag 29 september 2013

Hurtigt lat söndagmorgon

Fick bara för mig i morse att "nu är det nog med undanflykter!"
 ...jag är så långt ifrån en träningstok jag skulle vilja vara, långa klänningar, nybakat bröd och tid vid symaskinen är mer min melodi.

Men idag alltså fick jag ett av få infall till träning men i min ända börjar även det vid symaskinen ;)

Jag äger ett par glansiga leggings som jag egentligen inte trivs i men drar på mig när jag "tränar" (läs joggar runt stora kvarteret på 2km innan jag ger upp av överhettning)
Men inte ens då är de sköna, aningen för korta i benen, för hög linning med smal resår som hamnar under bysten så jag ser mer gravid ut än träningsfit.

Så idag utmynnade träningstankarna ut i långa muddar i bensluten så de fick rätt längd...
...och så klippte jag helt sonika bort dem dumma resåren och satte dit en hög mjuk mudd i midjan i stället
Och så har jag (så klart!) ett linne i precis samma tyg så nu har jag ett helt tränings set ;)

Dags att ta en lugn söndag nu när jag har svettats lite? ;)

Den mörkgrå muddväven jag använt köpte jag som en 2m stuv av e-slöjd på syfestivalen 2012.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar